fredag den 13. december 2013

De sidste 14 dage

Om 6 dage siger vi "farvel Uganda" og "goddag Danmark." Derfor har jeg valgt at lægge et par billeder ud fra de sidste 14 dage af vores ophold i Uganda.

I weekenden var vi på safari. Her er en collage over alle de forskellige dyr,
som vi fik set!

Sarah og jeg ude i junglen.

Uganda hedder ikke Afrikas perle for ingenting!

Line og jeg har lige besteget Murchison Falls (et vandfald) og laver her lidt
sjov med, at jeg redder Line fra at hoppe ud over kanten.
Vi er lidt skøre!

Her står vi 5 volontører sammen med vores guide til chimpansetrekking.
Vi så omkring 15-20 chimpanser.

Mahad fra min P3-klasse og jeg.

De fire drenge, som arbejder på farmen for at tjene penge til at gå i skole.
Paul (i den blå trøje) og Mike (i den røde trøje) er vilde efter at lære, og jeg
har derfor den sidste måned lavet lektier til dem.

Når hverdagen bliver lidt kedelig, så må vi finde på lidt sjov.
Her har Line og jeg lige leget vand/mel-krig. Det kan ikke anbefales! ;)

Vi har nu været med til at bygge 2 huse her i Kamuzinda.
Husene bliver sponsoreret af bl.a. mennesker fra kirken og
vores danske familie og venner hjemmefra.
Vi har derfor båret + kastet mursten frem og tilbage i to dage.


Selvom det er hårdt arbejde, nyder vi det, og har det rigtig sjovt.
Når det har regnet og der er mudder over det hele på jorden, kan man ikke
undgå en lille mudderkamp.

Her er Tina, som viser sin afrikanske side ved at bære
bananer på hovedet. (det skal lige siges, at det ikke
er så let, som de får det til at se ud til!)



Dette var lige små glimt fra de sidste 14 dage.
Vi ses i Danmark om 6 dage! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar