fredag den 22. november 2013

Skolen, når den er bedst!

Indgangen til "Abundant Life Learning Centre"


Et ugandisk klasseværelse. Bænkene er oftest fyldt op med 5-6 elever på hver.

Lige nu arbejder skolen på at bygge flere klasseværelser.
Den blå dør i midten er indgangen til P3's klasseværelse, hvor jeg underviser
hver tirsdag og torsdag.

Min dejlige P3-klasse og jeg, som består af ikke mindre end 54 elever!

Matematik!

Man bliver nødt til at være kreativ for at få eleverne til at lære og forstå.
Derfor har Heidi og jeg brugt et par dage på at lave papure til over 80 elever.
Det tog lang tid - men det var al umagen værd, specielt når eleverne skriver
søde beskeder som: "My best teacher Mathilde, I love you."

Eddy.....


.....plus resten af klassen, viser stolt sine nye ure frem!

Craiber fra P3.

Der bliver spillet fodbold, danset, leget og hygget i idrætstimen.

Det er farligt at tage kameraet frem i løbet af idrætstimen.
Der bliver kæmpet om, hvem der kan komme tættest på kameraet!

Conrald (som jeg holder armene rundt om) er fra P3.
Jeg ved godt, at man ikke må have yndlings - men han er i hvert fald langt
oppe på listen!

Jacob og jeg stiller op til et billede sammen med et par elever fra P5
og lærerne, Joseph (i hvid skjorte) og Joram (i gul trøje).

Eddy og jeg gør honør!

Og så vil resten af drengene også være med! Her ses bl.a. andet John,
Ibra, Eddy og flere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar