fredag den 30. august 2013

Glimt fra Uganda

Da der ikke har været internet på farmen og langsom forbindelse på netcafeerne har det været vanskeligt at overføre billeder til bloggen, hvilket er utrolig ærgerligt, da Uganda er så smukt!
Men efter en del tid og en håndfuld tålmodighed har jeg været så heldig at få overført lidt billeder - så her er nogle små glimt af Uganda og vores hverdag.

Evas og jeg på babyhjemmet. Det er nogle skønne børn at arbejde med.
De er fuld af energi og liv. Det er fantastisk at få lov at være en lille del
af deres hverdag!
Danmarks solnedgange er for intet at regne mod Ugandas smukke solnedgange.
Dette billede er taget ude foran vores lejlighed.
Det tog kun 5 minutter for solen at gå ned, så man skal være hurtig.
Som I kan se - Uganda er så smukt!
Sarah og jeg er i gang med at vaske tøj for første gang.
Puha, det er godt nok noget af et projekt! Det tog os næsten hele dagen!
Da tøjet så var tørt, var det stadig lidt beskidt. Vi skal vist lige i træning!

Dette billede er taget første dag i Uganda.
Her er masser af natur og dyreliv. Heldigvis skal vi kun slås med små firben (mindre end denne)
og et par fluer på farmen. Og så er vi helt fri for edderkopper! :)
Her er hele volontørholdet ved ækvator på vej fra Entebbe til Kamuzinda.
Fra venstre: Mig, Jacob, Heidi, Sarah og Line.

Det var så lidt af Uganda. Jeg håber på at kunne lægge mange flere billeder ud.
Vi har det rigtig godt og nyder hver eneste dag! Gud er god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar